måndag 17 november 2008

Idag är vi tacksamma för det här bidraget från Lunds distrikt - läppvalla! Tänk att det är likadant varje år som vintern börjar slå till; vart är handskarna? Hur tjock tröja måste man ha? Uhää, bildörrarna har fryst fast! Och... gnnn! Cykellåset fryser ihop! Vilket distrikt blir först med låssprej med loggan på?  :-)

(Tack Brittis för att du påminde mig om att bilden blir ganska gåtfull utan text. Även om jag tycker att du kom med många kreativa förslag. Ska inte utveckla vad jag tycker det ser ut som!)

3 kommentarer:

Britt-Marie sa...

OK -- och vad är det? Lypsyl? Läppstift? Fodral till OB?

JN sa...

Hrmhh... ja, man måste ju komma ihåg att skriva nåt också! Tack! :-)

Britt-Marie sa...

*ler*....jorasatte, jag bromsade mig i mina funderingar kring vad det var faktiskt...tog de som var mest relevanta!
Jo, kul med text också, för åtminstone jag får gissa hejvilt ibland...
*kraaaaaam*